新手媽媽必看!孩子專用的「砧板」原來大有講究!

新手媽媽必看!孩子專用的「砧板」原來大有講究!

常說當了媽咪後,每天都在學習。

寶貝的每一個過程,都想好好參與、紀錄下來。

而且關於寶貝要用的物件也不可以馬虎,比起自己用,更用心留意每一件物件的原產地、材質等等。

那麼家中用的砧板你有注意過嗎?

從為寶貝準備副食品開始,準備下午茶、水果等等都會用到的砧板,直接吃進肚子裡的食物,砧板又怎可以隨便用呢?

modori-砧板-磁鐵

特別是容易潮濕又會產生刀痕的砧板,可說是細菌繁殖的最佳環境!

所以一般都會建議一年更換一次砧板,但覺得很麻煩吧!那麼在選的時候,選對的砧板就很重要了。

今天想為大家介紹一下這一款韓國製造的TPU砧板

 

modori-砧板-磁鐵

 

Modori 無痕砧板4色組

由於是為寶貝準備食物會用到的砧板,相比木砧板或塑膠砧板,TPU砧板較不會產生刀痕,更別說食物殘渣會滲入了,而且抗菌力還高達99.9%!

100%在韓國生產,而且外觀還很好看!Modori砧板還被選上為韓國Todayhouse中居家主題的一位呢!

 

modori-砧板-磁鐵

而且特別的就是購買4件組會附送一個砧板架,把砧板直接掛起來保管,每件砧板中間留有空隙,除了可以快速乾燥,使用上更透氣衛生!而且米白色的設計絕對適合大部份家庭呢!

modori-砧板-磁鐵

為什麼需要4件砧板組?因為處理不同食材需要分開砧板,防止交叉感染!使用4種顏色的索引砧板,可以根據蔬菜、肉類、海鮮、水果等分開使用。而且砧板柔軟性好,就算處理有汁的食材也不會溢出

modori-砧板-磁鐵

 來看看使用過的香港媽媽怎麼說吧!

@sasa_lo_baby

modori-砧板-磁鐵

作為一個有要求嘅媽媽,對於廚具都好有要求,首先一定要靚!靚嘅廚具先可以保持心境開朗地下廚,另外就係安全同容易清洗!⭐️ 莫蘭迪色設計,簡約時尚,非常有質感 ⭐️ TPU材質,唔會留下刀痕,食物唔容易滲入產生細菌 ⭐️ 容易清洗,熱水就可以消毒砧板⭐️ 配搭時尚砧板收納架,讓砧板自然風乾,唔會容易發霉,每個顏色分開擺放,一目了然 ⭐️ 附送嘅可愛磁石,可以幫助我呢d孕忘媽媽記低BB日常 

engel.nabi

modori-砧板-磁鐵

#新手媽媽必備 4色砧板,可以根據蔬菜、肉類、海鮮、水果分開,不含對人體有害毒物質,係敖爺當初加固體時既好幫手。最怕切完蒜頭,再切其他野,全部都變左蒜頭味,宜家可以簡單分類食材處理,收納架美觀。唔會殘留異味,唔易滋生細菌,熱水即可簡單消毒,質地軟身,食物唔容易滲出砧板,安全又健康。

 

@honeybbhoneybbhoneybb

modori-砧板-磁鐵


一套四色,可分開切肉類/海鮮/蔬菜水果/熟食等,防止交叉感染。砧板使用擁有良好柔軟性和復原性的TPU材質,比塑膠砧板和木砧板不太會產生刀痕,食物也不容易渗入,防止細菌滋生。可以簡單地消毒:把使用過嘅砧板沖洗後,再輕輕倒上煮過嘅熱水就完成消毒。砧板獨特設計,砧板上嘅水更易瀝乾,冇咁容易發霉。最喜歡佢可以同磁鐵一齊使用,可以係砧板架上面放上食譜或者便條,啱晒我呢啲成日失憶嘅媽媽!

@puisen.w

 

modori-砧板-磁鐵

做左媽媽之後,無時無刻都擔心自己小朋友食唔飽訓唔夠。除咗三餐之外,平時都要準備茶點俾小吃貨,除左好味,都要食得健康、安全。質感好靚,簡約設計,馬卡龍色系,按顏色分類,一目了然,唔洗擔心會拎錯🤭

@chumamahouse

modori-砧板-磁鐵

自從妹妹加固後,廚房就多左工具,但地方有限,真係要精挑細選。我成日都會刮粟米蓉比妹妹食,每次都刮到手痛,用木砧板嘅話,粟米汁好易流走,如果直接係碟度刮,隻匙直接撞落碟度,嘈之外仲驚整爛隻碟。Modori呢個軟膠質地就岩曬我整呢個粟米蓉,砧板可屈曲,可以一滴不漏咁裝起,隻手撞落去仲唔會痛!每次用完洗乾淨掛起非常方便,鐵架可以放D 得意嘅磁石做裝飾或者貼memo ,為廚房加啲樂趣👍


 

modori-砧板-磁鐵

 

 

返回網誌